“Jako sam sretan što smo prvi u ovom dijelu Europe koji su odlučili spojiti nove i stare tehnologije u stvaranju filma”, izjavio je Antonio Nuić, redatelj poznat po filmovima Kenjac i Mali.
Redatelj i scenarist Antonio Nuić završio je snimanje filma Petlja, filma posebnog i po tome što je za nastanak iskorištena inovativna tehnologija. Naime, film koji je zadnju klapu „lupio“ u ponedjeljak 3. lipnja, Nuić je snimio skoro u cijelosti sniman u studiju (CineCro studio) gdje je uz klasični način snimanja više od polovice kadrova nastalo uz korištenje virtualne scenografije i LED ekrana.
“Prije dvije godine, u sklopu razvoja jednog drugog filma, testirali smo mogućnosti LED ekrana i Unreal Engine pa sam za vrijeme tih testova došao na ideju za film. Jako sam sretan što smo prvi u ovom dijelu Europe koji su odlučili spojiti nove i stare tehnologije u stvaranju filma”, izjavio je Antonio Nuić, redatelj poznat po filmovima Kenjac i Mali.
Čovjek izgubljen u vremenu i prostoru
Kako ističu iz produkcije, Petlja je film o čovjeku izgubljenom u vremenu i prostoru. Filip i Franjo posljednji su gosti u baru, kojem se iznova vraćaju unatoč pokušajima da odu. Kako noć odmiče, suočavaju se s osobnim krizama dok njihovo putovanje poprima nadrealan zaokret.
Direktor fotografije je Ante Cvitanović, a u glavnim su ulogama Franjo Dijak i Filip Šovagović. Ostale uloge tumače Andrija Tomić, Lidija Penić Grgaš, Jozo Schmuch i Ana Šiškov. Dizajner virtualne scenografije je Boris Hergešić, scenograf filma Nedjeljko Mikac Cak, kostimografkinja Morana Starčević, a majstorica maske Matea Katunar. Producenti su Lana Matić i Boris T. Matić.
Film nastaje u produkciji Propeler Filma (Hrvatska), u suradnji s Moses Filmom (Turska) te hrvatskim partnerima Livada produkcija i PaliGasi. Petlju je sufinancirao Hrvatski audiovizualni centar.